Kızlar merhaba. Bugün bebeğime bu damladan başladım doktorumuz verdi ama kutunun üzerinde 4-10 yaş grubu çocuklar için uygundur yazıyor kafam karıştı. Bebek için uygun olmasa doktor vermez gerçi ama yine de evham yaptım. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı kullanıyor musunuz bu damladan ? Bi de doktorumuz emzirmeden 20 dk önce ver demişti. Damlayı verdikten sonra kısa bir süre içerisinde emzirmek şart mı mutlaka bunun hakkında da yardımcı olursanız sevinirim 🌸