Mittik-07 Ben boyadım çok beyazım vardı gebelik boyunca da zaten iyice dibim ve beyazlarım belirginleşmişti daha fazla dayanamadım amonyaksız boyaları denedim ama ne kadar doğru bilemiyorum
Milanbebek Bi doktor saç boşadıktan sonra ilk sütünü sağ çöpe at dedi sonra 6 saat sonra emzir demişti