ucmgk21 Bebeğim 14 günlük. Sezeryan ile doğum yaptım ancak bir damla bile kanamam olmadı. Doktorum olmayabilir dedi ancak etrafımda kime sorduysam kanaması olmayan kimse yok. Normal mi benim gibi kanaması olmayan var mı
Zeynepinannesiii ucmgk21 yani olmasi lazm benim kanamam gelmemisti bastirmislardi karnima gelsin diye
Hanifeee ucmgk21 olsa daha iyi olur sanırım hem rahim temizlenir hem şişkinlik çabuk geçer ama dr öyle diyorsa normaldir benim 48 gün sürmüştü artık bunalmıştım o da kötü
Ravza18 ucmgk21 bence olması lazım canım olmaması zaten garip değil mi bende sezeryan oldum ama ameliyathaneden yatağıma getirdikleri an yatak batmıştı sen başka bi doktora gözük
Rabiaustkt ucmgk21 bencede gelmesi lszim icinden o kanın çıkması lazım diye biliyorum benimde çıkmıştı
ucmgk21 UmmSalih Ravza18 Hanifeee haklısınız. Öyle bi ilaç falan varsa bana neden önermedi acaba bunu gidip görüşeceğim