KubraZey her doktor farklı bişey diyor kızım hiç emmediğinden 4. Ayın sonlarına doğru başladık. Doktorum yaşlı eski bir doktor önceden böyle şeyler yoktu yok 6 ay ek gıda zamanıymış yok 3 gün kuralıymış 3 .Ay da başlıyorduk biz eskiden 3 gün kuralına yok sebzelerden kolay kolay alerji olmaz bazı belirli şeyler söyledi bunlara dikkat et sadece normal yedir dedi. Bende öyle yaptım hiç 3 gün kuralı uygulamadım