Momalpa Duru07 normal doğumda hiç göbeğim kalmadı ama sezaryende malesef göbeğim önden yürüyor gitmiyor korse kullandığım halde 🤷🏼♀️
bebitomm13 Duru07 normal doğum yaptım göbeğimin sporsuz tamamen gitmesi 6 ayı buldu.ama eskisi gibi gergin değil.hafif bi yumuşaklık kaldı
Sareliya Normal doğum yaptım, 40 günlük olduk ama göbek var ve sarkıyor. Sanırım vücudumuzun kendini toparlanması zaman alıyor
Yagmur_24 Lavina ya ben normal doğum yapamadım çoook ısrar ettim ama nasip gerçekten olmadı diyeyim allah büyük normal doğum çok sağlıklı hemen toplarlıyosun göt göbek kalmıyo die bile istedim yaşan yok cidden etkisi yok mu doğum şeklinin?
Yagmur_24 Momalpa ahh ah korse kullanmadım pişmanlık var ama kimsrye de dile getirmiyorum valla yalan yok bu da beni üzüyo şu göbek işi nedir böyle yaa :(
ppzeynep Duru07 3 normal doğumum var. Hiç doğum yapmamış gibiyim. Kişiden kişiye elbette değişmekle beraber en hızlı normale dönme tartışmasız normal doğum sonrası olur.
Derya-Anne Duru07 2 buçuk yıl arayla 2 tane normal doğum yaptım kızımda pek göbeğim kalmamıştı hiç bişey sarmadim yada takmadım oğlundan sonrada doğumum biraz zor geçtiği için korseyle ayaklanabildim korse tam göbeğimi küçültmeye kaybetmeye başlamıştı ki alerji yaptı bütün vücudum kabardı saçlarımın içi de dahil kıpkırmızı oldum gözlerim falan öyle şişti ki oğlumu gözlerim görmüyorken emzirdim hastanelik oldum doktor korse takmayı dar giyinmeyi yasakladı kalan göbekte öyle kaldı gitti 2 seneyi geçti yarısı duruyo
merve171214 Duru07 sezaryen oldum korse dahi kullanmadım 40 ım çıkana kadar eski halime geri dönmüştüm göbeğim dahi yoktu şimdi ikinciye hamileyim 4 hafta sonra doğumum var inşallah bu da hemen gider
Lavina Yagmur_24 doğum şekliyle hiç alakası yok inanın insanın bünyesine bağlı benimki yağlanma var normal boş göbek olsaydı giderdi çünkü homini gırtlak yedim hiç dikat etmedim bölgesel yağlanma var onuneritmem gerek
Gokturk_ Duru07 1 sene önce doğum yaptım tahminen 6.ayımda göbek kalmamıştı .Hatta eskiden çıkık olan kalçam bile gitmişti.Allah razı olsun iyi gitti 😀Normal doğum bu arada 😀
Rwerdst Duru07 sezeryan doğum yaptım. İlk hafta gitti göbeğim. Oğlum 3 aylık şuan Hamile kalmadan önceki kilomdayım 😂😂 Korse kullanmadım.
Babybloom Duru07 2 sezaryen doğum yaptım, iki doğumda da 30kilo aldım. Çocuklarım bir yaşına girmeden karnım dümdüzdü. Spor sağlıklı yaşamla her karın gider, gitmiyor diyen yeterince çabalamıyordur
Zeliff Duru07 sezaryen. Doğumdan sonra sadece ameliyat yerinde hafif bombe vardı oda bir iki haftaya kayboldu.
Yagmur_24 Zeliff size katılıyorum. Ya hiçbir şey yapmadan göt göbek eritecek bünyem yok beslenme ve spor başka şansım olmadığını biliyorum ben inaşallah toparlarım eski güzel günlerime dönerim aminnn
busra2709 Duru07 bu kesinlikle yapıyla alakalı Bn sezeryan yaptım bnm kaldı ama bazı sezerysn yapan arkadaşlarım var hiç yok mesela normal doğumda da aynı şekilde
PnarAkca34 Normal doğum yaptım bı hac gün sonra korse kullandum göbeğim gitmişti bebgim 2 ay 26 günlük oldu göbeğim geri dönmüş gideceği yok😪