purplemomm00 Neden ağlıyor bilmiyorum uyutuyorum iki dakika geçmeden ağlıyor iki gündür hem gece hemde gündüz sürekli böyle
Fatma_FLZ purplemomm00 çünkü tek iletişim şekli o. Gazı olabilir acıkmış olabilir uykusu olabilir sürekli emmek istiyor olabilir.
Efelifafsar purplemomm00 gaz sıkıntısı vardır yada açtır yenidoğan bebeklerde başka bir sebep yoktur diye biliyorum..
purplemomm00 Tazehamiss44 pişik değil sanırım gazı var o da metsil damla kullanıyorum işe yarar mı bilemiyorum
elosss Aç veya gazı olabilir canın gam damlası dene çok iyi geliyor. Kilo alımı normalse aç değildir. Karnını sıcak tut muhtemelen gazı vardır. Emzirşyorsab sende yediklerine çok dikkat et sütten geçmiyor diyorlar ama bence kesinlikle geçiyor gaz sütten
purplemomm00 elosss metsil gaz damlasını kullanıyorum günde 3 defa yeni kullanmaya başladım inşallah işe yarar
Melekhnm purplemomm00 benim oğlumun kolikliği 2 hafta sonunda başladı hemde bi anda ne olduğunu anlamadık o tam bi sene boyunca ağladı devam etti
Aleyna0 purplemomm00 sap simplex gaz problemine bire bir hiç vakit kaybetme şuan alma imkanın varsa bile direk git al 3ay oğluma kullandım çok mükemmel bir damla hem uyku yapıyor hemde gaz problemine bire bir
elosss purplemomm00 sab simplex gaz damlası çok iyi günde 3 defa 15 damla şeklinde verebilirsin hiç bi zararı yok. Bol bol yıka bebişini gaza iyi gelir. Duştan sonra da kremlerken masaj yap karın bölgesine. Kiraz çekirdeği bandajları var karın bölgesine bağlanıyor bebeğin ısıtılıp. Bu sayede karın sıcak oluyor gaz çıkarımını kolaylaştırıyor. Dene her yolu genelde gazdan ağlıyorlar.
Srny purplemomm00 gazı var o zaman bol bol masaj. Bizde gaz damlaları pek işe yaramadı 2.aydan sonra kendiliğinden geçti çok şükür
purplemomm00 elosss dediğiniz haz damlasıni başkaları da önerdi iyi mı sizde bebeğe bı zararı yok demi doktorun yanında yazdırılır mi
elosss purplemomm00 bi zararı yok bitkisel zaten. Yazdırılmıyor maalesef özel bi ilaç. 350 tl civarı bi şeydi sanırsam ama zaten bebeklerin gaz problemi 4. Aya kadar oluyor o zaman kadar taş çatlasın 2 şişe kullanırsınız zaman geçtikçe gazlarını kendileri çıkarmayı öğreniyorlar 1-3 aylık dönem gaz açısından en sıkıntılı dönem merak etmeyin geçiyor ☺️
eceliko purplemomm00 her emzirme öncesi gaz masajı yapabilirsiniz. youtube da var. ben bi çay kaşığı falan kimyon çayı verdim ben de içtim. bir süre o şekilde rahatladık. şükür şimdi arada oluyor
Melekhnm purplemomm00 evet bi seneden sonra boş boş ağlaması bitti ama şimdi de inat ağlaması war dedği bi şeu olmayınca
carmella purplemomm00 bez sayısına bakarak açlık ihtimalini değerlendirebilirsiniz, pişik vs yoksa geriye tek seçenek gaz/ kaka sorunu kalır diye düşünüyorum. Ya da oda ısısına göre fazla kalın giydiriyor olabilirsiniz bir ihtimal.