Gayet güzel herşeyi yerdi . Üst dört dişimiz birden 1 yaş civarı çıkmaya başladı ben ondan dolayı olduğunu düşünmüştüm . Şu an hala yemiyor 13 aylık olduk. 2 3 kaşık alıyor bırakıyor yemiyor . Bu yaştan dolayı mı dişten dolayı mı düzeliyor mı kalıyor mu kimler bu durumda neler yapıyorsunuz 🤷🏻♀️