Kızlar bebeğim tam 4.5 aylık doğduğundan beri gündüz Derik uykuya dalamıyor sürekli sallayalım istiyo bıraktığımız an uyanıyor bu sabah mesela 6 da uyandı 7.50 gibi yatağa koydum acayip uykusu vardı hemen uyudu zaten sallamayı bıraktım bende az uyuyayım dedim 15 dk sonra uyandı çok yoruyor bu durum artık beni ne yapmam lazım 😔