Kızlar günaydın, bebeğim 4 aylik oldu artık diyet yapmak istiyorum biraz kilom var diyetisyene gittim günde üç ana üç ara öğün verdi ama bebegimden evin islerinden fırsat bulup her şeyi onun dediği saatte yapamıyorum aynı zamanda anneme bakıyorum yani işim çok oluyor. Diyet yapan zayıflayan annelerimiz önerileriniz nelerdir? Öğle yemeğini yapamıyorum sabah ve akşam da sorun yok