Kizlar merhabalaaarrr🌼 bebeğim 4 ay 22 günlük son bir haftadır özellikle gece beslenmesi ve gece uykusunda problemler yaşamaya başladım. Bunun öncesi gece 4 5 saat kesintisiz uyurdu fakat son günlerde gece 2 saatte bir uyanıyor hatta bazen 1 saatte bir uyandığı bile oluyor. Gündüz uykusu 3 veya 4 kez yapıyoruz ama inanılmaz direniyor. Kucağımda piş piş yapıp sallayarak uyutuyorum. Gece uykularina emip uyurdu nerdeeeee resmen bir saat sakladığımi biliyorum. Bu atak haftasında olduğunu mu gösteriyor acabaaaaa🥴🥴🥴🥴 gündüz neyse de geceleri sürekli uyanmak çok zor. Geceleri uyandığında bazen emzirmiyim diyorum fakat kıyametler koparıyor. akşam 6 dan sonra bir uyku yapmak istiyor yarım saat falan acaba 6dan sonra hiç uyutmasam mi öneriniz nedir?