Tubacnr0 gecmiş olsun canım benim iki tane cocuğum okula gidiyor ve 8 aylıkta bebeğim var sürekli hastaydık artık bıkmıştım instagramda gezinirken bi video çıktı karşıma bi cocuk doktoru bu bebeklerin burnuna sıktığımız serum var ya ama minik serumlar değil normal hastanede kullanılan serumlar gibi olandan onu enjektörle cekti sonrada hava makinesine koydu cocuğa yada bebeğe buhar olarak verdi hava makinesiyle öksürüğe balgama burun tıkandıklığına falan iyi geliyo diye hava makinem vardı ama kullanmıyodum aynısını yaptım ve 2 günde iyileştiker yanında yine soğuk algınlığı şurubuda veriyodum bence hava makinesi alın dediğimi yapın bebeğime günde iki kere öğlen ve gece yatarken veriyodum hava 8 yaşındaki cocuklarımada günde 1 defa veriyodum bu kadar hızlı iyileşme beklemiyodum tavsiye ederim