Kızlar bebeğim bi kaç gün sonra 9 aylık olacak. Bu zamana kadar hep ocean d vitamini kulandık. Ama bir haftadır filan vitamini her vermemde öğürüyo öksürüyo. Hep aynı şekilde diline damlatıyorum. Kaşıkla vermeyide denedim bi kaç kere ama dün artık baya kusacak gibi oldu. Yaşayan var mı böyle bişeyi? Değiştirmeli miyim?