dila93 Arkadaşlar merhaba, Kurtköy tarafında memnun kaldığınız doktor var mı? Lokman hekimde Figen Denize gittik pek memnun kalmadım.
mom-ipek dila93 merhaba bende lokman hekimde Recep Hocaya gittim ama memnun kalmadım. Aynı şekilde güvenilir, iyi bir doktor arayışındayım. Umarım çokça güzel tavsiyeler gelir. Takipteyim ☺️