dila93 Günaydın herkese, 10 günlük bebeğimin burnu tıkalı gibi nefes alıyor. Damla damlatip burnunu aspiratör ile çektim baya bir şey çıktı. Çocuğu doktora götürmem gerekiyor mu?
arennehir dila93 bnmkide dogdugunda beri öyle suan 2 aylık 18 gunluk halada hergun temzlyrm doktor normal demsti bize
svgyl dila93 normal bir durum yeni doğanlar da oluyor serum fizyolojiyle yıkayın tıkandıkça enjektör yardımıyla benim bebekte de vardı doktor önerdi hala yapıyorum bebeğim 2 aylık eğer açmazsanız bronşit gibi hastalıklar olma riski artıyor ve bebekler burundan sadece nefes alabiliyorlar emzirme de kolaylaşır gaz daha az birikir daha çok emer damlatıp aspiratörle çekmek yetmiyor tamamen yıkamanız lazım yıkama sonrası birey varsa görünürde aspiratörle çekebilirsiniz
MelinayAsel29 dila93 kızımda öyleydi kalbinde üfürme çıktı sarılık çıktı Dr a götürmelisiniz. İhmal etmeyin her çocuk aynı değildir. Burnu ile alakalı değil madem bişey gelmemiş. Ciğerleri ile lakalı olabilir diye düşünüyorum. İhmal etmeyin.