Keremozaninannesi İyi akşamlar, oğlum 1 yaşına gireli 3 hafta oluyor ve ben devam sütünü azaltıp günde 1-2 defa süt vermek istiyorum. Sulandırarak mı vermeliyim ve nasıl alıştırabilirim ?
Deletedmom115 Keremozaninannesi 11. Ayda mamayı bırakıp süte geçtim günde 1 kere 200 ml kadardı başlarda biraz su biraz süt şeklinde gittik sonra sadece sütle devam ediyoruz.
Keremozaninannesi Mervemim bende o şekilde kahvaltıda bir iki kere bardakta verdim ama bir iki yudumdan sonra içmedi malesef
Keremozaninannesi Deletedmom115 bende o şekilde en azından günde 1 kere vermek istiyorum hangi sütü kullanıyorsunuz acaba
ozlem_oz ilk 2 yıl anne sütü içeriğine ihtiyaçları var anne sütü yoksa da devam sütüne. inek sütü bambaşka bir süt. o yüzden bence en hızlı gelişim çağında devam sütünden kısmayın. alabildiği kadar alsın. hangi devam sütünden veriyorsunuz?
Keremozaninannesi ozlem_oz bırakmayı düşünmüyorum zaten sadece süte alışması için günde bir yada iki kere vermek istiyorum bebelac gold kullanıyoruz bu arada
Deletedmom115 Keremozaninannesi Suan normal pinarin sütünü kullanıyorum ama baslarken yine pınarın devam sütünü kullandım.
denizcinar hımm biraz erken değilmi, ben 16 aylık hala mama veriyorum, 2 yaşına kadarda vermeyi düşünüyorum. süt için kansızlık falan olur diye aceler etmek istemiyorum
Keremozaninannesi Mervemim biberon kullanıyorda bardaktan içmeye daha çok hevesli seviyor diye bardakta verdim