Ben kırkından beri uyandirmiyorum bazen bakıyorum pargaimla yokluyorum tepki vermiyosa ellemiyorum Saat kuruyorum kontrol ediyorum ama uyandirmiyorum emmesi için uyandırmaya gerek yok ruyalaya bilirsiniz memenizi verin eğer emmiyosa acikmistir acikmadiysa emmez zaten Açıksa uyumaz direk ağlar benim oğlum bazen beş altı saat uyur ellemem Geceleri 10 da yattiysa üçe kadar uyur mesela Şükür kilosu gelişiminde çok iyi