Ajdjfkgk5 benim oğlumdada var o problem. Doktora götürdük hatta ilk göz muayenesinde sorduk neden diye. Doktor Daha çok küçük olduğunu bu yüzden gözyaşı kanallarının tıkalı yada tam oluşmadığını söyledi. Damla verebilirim ama daha çok küçük ilaç kullansın istemem bu yüzden göz masajı yapmamı söyledi. Yapıyorum masajı iyi geldi. Birde şampuanlı kaynamış ılık su ile ( 1-2 damla şampuan) gözünü silebilirsin bunu günde 2 3 defa yap demişti. O da mikrobunu öldürüyor sanırım. Ben organik şampuan kullanıyorum Saçları için ondan damlatıyorum Suya.