fik bende de oldu , bir ilaç verdi doktorum , doğumdan sonra da kullanmıştım 2 gün kadar , ona devam ettim bir kaç gün daha , pıhtıları kendisi temizledi geri kalanı ilaçla attım . İlaç sütü azaltabiliyormuş ama ben yaşamadım . Rahim toparlanırken kasılma yapıyormuş , o kasılmayla içerdeki kanı atıp küçülüyormuş eski haline gelmesi için . İlaç kasılmayı tetikliyor . Bir sorun yaşamadım ben ama ilacın adını hatırlamıyorum. Sebebini de sormadım doktora açıkçası