Kızlar bebeğim 3 ay 5 günlük 11 gündür gece uykusu yapamıyoruz saat 11 de kalktı saat 04.48 ve hala uyumadı huysuz degil agrısı sancısı yok sadece uyumak istemiyor sizce doktora götürmelimiyim yani 3 aylık bir bebek için bu kadar ayakta kalmak fazla değil mi çok zorlanıyorum artık kollarımda derman kalmadı