Arkadaşlar bebeğim 15 aylık gece sürekli meme istemeye basladi son bir aydır. Sürekli memede durayım istiyor. Kendisi de uyuyamiyor bende uyuyamıyorum. Bende gece memeyi kesme kararı aldım bugün 4.gecemiz. Rüya öğünü de yapmıyorum çünkü gece emdiği zamanlar gün içinde çok iştahsız oluyor. Uyuma süresi sürekli arttı fakat hala gece uyandığında uykuya geçmesi zor oluyor. 3 gün verme alışır diyorlardı tam anlamıyla kaç günde alışır?