Dilara9406 Kızlar bizde salgına yakalandık eşim ve ben çocuktan geçti şükür ama eşim çok öksürüyo ne yapayım ne vereyim yardımcı olurmusunuz
Vera094 Dilara9406 ben de tereyağına pekmez duydum onu yaptım yarın bakalım düzelirmym şmdilk iyiim gece anlaşılır öksürük
omerts_mother Sızma zeytinyağı ve pekmezi eşit oranlarda bir tencereye koyarak karıştırın. Sonra ocakta hafifçe ısıtın, boğazınızı yakmayacak sıcaklıkta olmasına dikkat edin. Birkaç yemek kaşığı gece yatarken için, Üzerine hiçbir şey yiyip içmeyin. Geçmiş olsun.
omerts_mother SelinLidya Bilmiyorum doktorunuza danışın isterseniz zannımca bir sakincasi olmayacaktır. Geçmiş olsun