Diş icin erken ama bende doktora gittim diş patladığı zaman bağışıklığı düşer Buda soğuk algınlıga bağlı öksürük ateş vs yapabilirmiş üşütmüştür belki canım istersen bıgazını kuru tutma bol bol emzir ve ya formül mama ver olmadı , yani Nebulizatör kullansan çok iyi olur canım çok geçmiş olsun dikkat et ilerleyip ciğerlerine inmedin balgam .