NesLisa Merhaba anneler kızım 2.5 Aylık 5 gündür kakasını yapamıyor Zeytinyağı içirdim, rezene içirdim, masaj yaptım, ılık duş her yolu denedim önerebileceğiniz başka bir yöntem var mı?
Deletedmom115 NesLisa Bağırsak düzenleyici kullanıyor musunuz? Yada doktora gittiniz mi? Anne sütü mü mama mı?
Dilann04 NesLisa benim oglumda yapmadığında kulak cöpünü zeytin yağına batırın makata koyun biraz oynatın yapar bi hemşire söyledi ben yapıyorum bir iki saat sonra hemn yapıyo
Symstfa deryata NesLisa bizdede a NesLisa bizdede aynı sıkıntı vardı doktor uyar poposunu dedi zattinyağ sürüyorum poposuna bekliyorum yapmış oluyor ama 1 haftaya kadar normal karşılıyor doktorlar
deryata NesLisa sadece anne sütü alıyorsa bir hafta yapmayabilir bu normal bir haftadan sonra doktorunuz ile görüşmenizi tavsiye ederim
deryata Dilann04 nacizane tavsiyem böyle yapmayın. Birinde duydum böyle yaparak bebeği alışmış kendisi yapamaz olmuş uyarılmadan. Allah korusun.
Dilann04 deryata doğrudur ben sürekli yapmıyorum baktım son care yapıyorum Yoksa hastanrye götürüyordum