Oglusum5357 Joker uyelerine magazadan alışverişe geçerli 99 lira alisverise 30 tl indirim veriyormuş msj olarak yollamışlar kodlri kullanmicak olan varsa yarın kullanmak üzere alabilirmiyim🤩🤩🤩
[silindi] Oglusum5357 Ben kullanacağım vermem 🤣 Post üste çıksın diye laf kalabalığı yapıyorum burda. Belki ihtiyacı olmayan birisi vardır
Oglusum5357 [silindi] noluuuurrr ver nolur nolur vez alacagim ayol😂😂 sagol cnm umut fakirin ekmeği iste 30 lira 30 liradr dedigin gbi magazaya gidemicek olan fln vrsa belki diye online kullanilmiyor çünkü 🤷♀️
[silindi] Oglusum5357 Evet ya gitmek gerekli online denedim olmadı. Oğluşun biberon emziklerini normal kullandığı emziği falan değiştircem yoksa verirdim valla. Ama özelden iste burdan görüp senden önce birisi kullanmasın🤣 Ay içim fesat 🤭
Oglusum5357 [silindi] umarim öyle bsey yapmazlar sonra rezil rusva olurum kasalarda 🙄 zten ozelden nasi isteniyoe onu bilmiyorumdur😂😂