Olmadım ama çevremde çok olan kişi var ne beklediğinize bağlı eğer çok nefes almayla ilgili sorun yaşıyorsanız yada psikolojik boyutta sizi etkiliyorsa olun ama ya bi estetik olsam fena olmaz gibi bir fikriniz varsa olmayın acısı ağrısı bi yana sonrası çok önemli iyi bakım kendini koruma çok önemli yamulma riski var vs