muhendis__anne Arkadaşlar sabah verem aşısını yaptırmaya gideceğiz.Nasıl bir süreç bizi bekliyor?Biraz zor olacağını söylediler ama sizde durumlar nasıldı?
motherisbackk muhendis__anne 2. Ay aşılarını yaptırdık bir günde 3 aşıydı. O günün gecesi berbat geçmişti ateş çıkmadı ama ağlamadığı huzursuz olmadığı bir dk yoktu ama ertesi gün geçti. Her ihtimale göre calpol yazdırın doktorunuza ☺️
birkucukdunyabu muhendis__anne sabah yaptırdık bebeğim kolik zaten hiç uyumuyor aşıyla nasıl bir gece bekliyor merak ediyorum endişeliyim umarım çok kötü atlatmayiz 😪
Masalina12 muhendis__anne bizde hiç yan etki olmadı çok şükür 17 sinde 4.ay aşımız var inşallah ondada olmaz siz ateşi çıkınca calpol verin ama çıkmasa vermenizi tavsiye etmem daha küçük Zaten vücudu alışmasın çok ilaca ama kol ağrısı olur birkez verebilirsiniz
Didemks91 muhendis__anne bizim çok zor geçmemişti hatta daha da uyku yapmıştı 3 aşı olunca ağır geldi sanırım 😅 şimdi 5 aylığı verem aşısının olduğu yer kabuk bağladı
seribana birkucukdunyabu kol ağrısı oluyor bende calpol kullanmıştım ertesi gün geçiyor ama ilk gece zor oluyor
Beyhan1 Bende dün yaptırdım ateşlendi çok dikkat etmek gerekiyor iki aylık bebeğim kalıcı bir hasar birakabilir calpol veriyorum 6 saate bir çay kaşığı ile atesi nerde yüksek cikarsa oraya tanpon yapıyorum nemli bez ile
Abaegrk muhendis__anne bizde dün yaptırdık calpol verdim ateşi çıkmadı ama bu sabah kakasında toplu iğne başı kadar iki yerde kan vardı. Calpol yapmış olabilir mi bilgisi olan var mı