_pln_ Elizduru ben öncesi sonrası diye ayırmamıştım belli saat aralıklarına bölüp tam saatinde verdim hep düzene girsin diye iki gün içinde rahatlamıştık. Yalnuz bize sapsimplex hiçbi işe yaramamıştı bebeklerin bünyesine göre değişiyo sanırım
Elizduru [silindi] bende dün basladim sap damlasına reflü olduğu için kusma var emzirmeden sonra veriyorum ama daha emzirirken kıvranmaya başlıyor öncesi versem daha etkili olur mu diye düşündüm 🙏yorumunuz icin teşekkürler🙏🌸
Elizduru _pln_ canim sabah 9 3 9 yapıyorum günlük 3 defa saatinde veriyorum insallah bizde işe yarar digerleri hic yaramadi
_pln_ Elizduru bende bi kaç tane kullandım en son aguline çook iyi geldi benim bebik çok gazlıydı ilk zaman doktorumuz bize 5 damlaya kadar çıkın demişti çok şükür kendisi hareketlendikçe gaz sorunu bitti. Bırakırkende bi anda kesmedim azaltarak bıraktım
Elizduru _pln_ nurse harveys kullandım etki etmedi canım sap iyi geldi şimdilik bakalım insallah işe yarar🙏
Mislimelek Ben relamaks kullanıyorum sütünün içine 2 damla damlatıyorum. Dr ya öyke ver yada süt içmeden önce ver dedi. Yine gaz oluyor ama eskisinden daha iyi durumdalar çok şükür