1meftun ikisindende evde 1er tane var. 3yasini gecti kedi oglum, 2yasini gecti kopek kizim, 1yasindada bebek kizim😂 evin ici şenlik yeri 🥳 birbirleri olmadan asla durmuyolar, hepsi en cok sevilmenin derdinde. Oglum omzuma tirmanir, kizim pacama surtunur, diger kizim zaten kucakcı. Helsi birden geldilermiydi üstüme ya Allah sabir selamet diyorum ama iyiki varlar canlarim benim. Bunlar guzel yonleri tabiki. Ama size sunu soyliyim tuy problemi asla bitmiyo, en kaliteli mamayida veriyorum tariyorumda vitaminlerini eksik etmiyorum ama bitmeyen bi dökülme hali. Tabi butun bunlar isin maddiyatinida etkiliyo. Veterinerde asisi, kontrolü, muayenesi, mamasi, kumu derken bi bebegin aylik masrafi kadar masrafi var her birinin. Bide asla buyumeyen bebekler, yaramazliklari hic bitmiyo. Arada eve esyalara zarar verebiliyolar haliyle. Oyun kazalari olup birbirlerini kitlayabiliyolar, arada bi penceler tirnaklar felan oyunun dozu kacabiliyo bazen. Kediler genel olarak mekan degisikligi sevmezler zaten memlekete gittiginizde onunda kafasi dinlenir. Bi heves ugruna merdiven alti ureticilerden sagligi bozuk bi canli satin alirsaniz(genelde british ve scotich cinsleri tercih edilir) tedavi masraflarini ve üzüntüyüde ilave edin. Sizin icin baslangicta en sagliklisi ayda 15kilo mama alıp sokakta besleme yapın, önümüz kış yazik yavrularim 1lokmaya muhtaclar. Baktiniz iyi gidiyosunuz o ara icinizin ısındığını olursa evinizin üyesi olur😊