Kızlar bebeğim hastaydı 1 hafta gripti ama ateşi hiç olmadı iyileşti menenjit aşısının 2. Dozunu olduk bugün akşama doğru ateş olmaya başladı olabileceğini biliyorum evet ama. 37 den aşşa düşmüyor 37.7 38 38.2 falan oldu calpol verdim bir işe yaramıyor aşıdan öncede vermiştim hastaneye götürmeli miyim?