hfueidjdjhebdb 2 yaşındaki bebege genel anestezi yapılıp dişleri zirkonyum kaplama yapılacak korkuyorum sonradan ağrı ve herhangi bi sıkıntı olurmu yaptıran varsa söylesin lütfen
Doga0812 hfueidjdjhebdb 6 aylıkken ameliyat oldu oğlum o zaman genel anestezi aldı bide 20 aylıkken oldu
Yagnur_gunes hfueidjdjhebdb Kızım 4yasindaykrn genel anestezi altında dediğiniz gibi zirkonyum kaplama,normal dolgu ve bı tane çekimi oldu yaklasik 3saat kadar kaldı ameliyat ta,sonrasında bir sıkıntı yaşamadık biz,hemen alıştı dişlerine, umarım dizinde kolay geçer
selinnsak hfueidjdjhebdb merhabalar oğlum 3.5 yaşında şuan nisan ayında genel anestezi ile hem sünnet oldu hemde dişleri yapıldı .herkes bana sünnet daha rahat geçer dişler sıkıntı olur demişti ama ben sünnetten korkuyordım .korktuğum gibi de oldu. İlk dişler yapıldı 1.5 saat sürdü dişler son yarım saatte de sünet yapıldı toplamta 2 saat içerde kaldı.diş doktorunuz lokal de yaptım çıktığında diş ağrısı olmaz diye söylemişti.biizmki ameliyathanede yarım uyanık şekildeydi çıkarken emeklem2 pozisyonuna gelmiş ağlıyordu herkesin yüüzne bakıp korkmuştu.( Daha öncede adenoid ameliyatı oldu o zaman çıkarken kendinden değildi daha rahattı ) tam ayılamw kadar sürekli ağladı naptılar bana diye korktu ama hiç diş acısı çekmedi .sürekli pipime naptılar diye bakıp ağlıyordu 😂 1 2 gün yumuşak şeyler yediirn çorba falan ağrı kesici doktorumuz söyler zaten.g3çmiş olsun
elagozlu35 Genel anestezi içinde neler oluyo acaba benim oğlumun calpole alerjisi olabilir bu yüzden sünnet yaptıramadım 2 yaşından sonra test yapılcak inşallah yoktur alerjı canım çok sıkılıyor bu duruma
Annegizem elagozlu35 merak ettiğim için soruyorum carpole alerjisi olduğunu nasıl anladınız acaba bir tepki mi verdi vücudu?
Noname21 elagozlu35 blok -l adında ks gevşetici ketalar adında uyutmak için ilaç kullanılır yasına göre ilaçlar ve dozlar değişir dormicum verilir sakşnleşsin diye Ama tabi calpol ile etken madde aynısı olan var mı bilemiyorum alerjisinoldugınu söylerseniz ona göre ilaç verilir
Doga0812 hfueidjdjhebdb testislerinden oldu tabiki kusma ağrı oluyo o da çok normal kusmasi iyi bir şey çünkü anesteziyi atiyor .İlk anestezi etkisiyle ağlıyorlar sersem oluyo ama geciyo
elagozlu35 Noname21 çok teşekkür ederim çok korkuyorum çok üzülüyorum Allah korusun yanlş bşy olsun istemiyorum canımı çok sıkıyor bu sünnet konusu srf alerji süphesinden dolayı
hfueidjdjhebdb Yagnur_gunes merhaba yine sorum olucak zirkonyum içindeki diş curuyormu yani kızınızda oldumu böyle bisey.
Noname21 elagozlu35 merak etme alerjiye uygun ışaçlar verilir ve atlamazlar alerjisi olduğunu Bazen sadece maske ile uyuyuyorşar Siz neden lokal yaptırmıyorsunuz lokal daha sağlıklı aslında
elagozlu35 Noname21 lokal için özelle görüştüm anlattm durumu hastanede yaptrmanz daha güvenli olur dediler yoksa hazırlıklı gtmştk sünnet yaptrcaktk özelde nasip olmadı inşallah şu alerji süphesi geçse ona göre bakıcam inşallah
Tugcag Merhaba,3 gün önce oğlumun dişleri yapıldı genel anestezi altında,bende çok korkmuştum ama 3 saat kadar sürdü toplamda,sonrasında hiç acısı olmadı ertesi gün normal hayatımıza döndük inşallah sizin de sıkıntısız geçer❤️
kizlarimbenimherseyim 5 yaşındaki kızımın biray önce üst dişleri alındı çürüktu kısa sürdü bizim ayiltip odaya getirdiler sıkıntı olmadı bizde
slnbglm kizlarimbenimherseyim peki şuan nasıl dişleri çıkmaya başladı mı bnmde kızımın üst 4 dişi çürük ve erimiş durumda herkes çektirme yoksa yenisinin çıkması zor olur diyor
Avsrlkn hfueidjdjhebdb bizde. Ugün götürdük haftaya gün aldık gnel anestezi yapılacak diye çok korkuyorum dişlerinden va değil de anesteziden aşırı korkuyorım 2 yaş 2 aylık 8 dişine işlem yapılacak 6 tanesi kaplama olacak siz naptınz yaptırdınız mın
hfueidjdjhebdb Avsrlkn tam bu yüzden yine bugün burdayım 🥲. Çocuğumu daha götürmedim kendi doktorumuza sorunca sadece fircalamayi önerdi. Benim arastirmama göre zirkonyum kaplama içindeki diş çürüyor. Şimdi ben dişçiye götürsem tabiki yapalım der. Para peşinde nasıl olsa. Ama insaflı doktorlarda var inşallah öyle birine denk gelirim. Gelelim kızımın dişlerine sadece tek dişi tamamen yok olmuş durumda kırıla kırıla yok oldu. Ön 2 dişi sararmış çürüyor çok kararsızım keşke parası neyse versem de garantili acısız zararsız bişey yaptırabılsek. Zirkonyum yaptırıp pişman olmak istemiyorum 😭
Avsrlkn hfueidjdjhebdb kızım yarın ameliyata giriyor şahsen benim endişem sadece genel anestezi. Yoksa diş konusunda kendi kuzenim adapazında çocuk dişçisi eşinde kendisi de yaptırmam gerektiğini söyledi toplam 8 dişe kanal dolgu ve zirkon kaplamalar yapılacak. Yarın ameliyatı duanızı eksik etmeyin ben anesteziden korkuyorum