zeydinannesiiii Hanımlar, dolap uygulamasından emzik alıcam ama kargo+hizmet bedeli ödeniyor. Ödememek için yada daha az ödemek için ne yapmam lazım ?
beyzacmvrc zeydinannesiiii birşey yapamazsnz. Anca o kişi size gardropstan belki daha uyguna satar kesinti olmadığı için Orda kargo değil sadece güvence bedeli diye bişey var.
Emineec zeydinannesiiii aynı kişinin dolabından 250 tl ye tamamlayınca anca kargo bedelini karşı taraf ödüyor ama malesef uygulama ıkı taraftan da kesıntı yapıyor