Şimdiye kadar gece uykusu iyiydi yani 2 3 kere emmeye kalkıyordu yine ama hemen uyuyordu son iki haftadır nerdeyse yarım saate bir kalkmaya başladı 2 saat uyusa onda da ağlayarak uyanıyor ve 2 saat sonra anca uyuyor diş mi ayrılık kaygısı mı ne zaman biter bu durum dişi çıkmadı bu arada daha damakları çok sertleşmiş ama ne zaman çıkar bilmiyorum ayrıca gece beşikten sürekli yanıma gelmek istiyor yanıma yatirinca memede uyuyor ama bazen emmek bile istemiyor sallanmak da istemiyor şaşırdım iyice