Nazlisamac Kızım şuan 26 aylık ve gece 22 de uyuyor sabahta 10 da uyanıyor ve gündüz uyku yapmıyor ama öğle uykusunu birakmasını istemiyorum erken olduğunu düşünüyorum sizce erken mi kızlar?
ada_21 Aslinda guzel uyuyor normal yani valla ben erkende kaldirdim naparsam.yapim gündüz uyirsa aksam yatmıyor bu saate hala ayaktyim birde 07. De kaldirdim