tatlibiranneo Online gorustugum Diyetisyenim kan tahlili istedi yarın acile gitsem durumu anlatsam yaparlar mu yoksa dahliyeye mi gitmek gerekiyor
tatlibiranneo birtekizbirikizz o da pazartesi gel diyor pazartesi de eşime uymuyor evim ilçeden uzak çünkü
tatlibiranneo Oburiks ya gittim dün de ama pazartesi ac karnina gel dedi o da bana uymuyor işte evim çok uzak
tatlibiranneo birtekizbirikizz çok saçma aynen öyle açık ama kan tahlili sadece pazartesi oluyor dedi