Arkadaşlar bebek arabamızı satmak istiyorum. 8aydır kullanıyoruz. Asla hiç bir sıkıntısı kusuru yok. Sadece kullanımdan ötürü hafif çizikleri var. Burdan fotoğraf atamıyorum sorun var. Düşünen olursa özelden fiyatıda konuşuruz. 10.000 gözüküyor şuan internet üzerinde, 8.000-8.500 e falan vermeyi düşünüyorum. Satma sebebimde kabin boy almak istiyorum