durmaz Kızlar bebeğimde birkaç gündür meme reddi uyumama ısrarla uykusu olduğu halde sebepsiz ağlama ( gazını rahatça çıkarır) var 4. Ay atağı olabilir mi ya şimdiden başlarmı bu atak