yagizcinarsmom Sanırım yara oldu birinde yoktu ikisinde de olmaya başladı lansinoh kullanıyordum geçti diye bıraktım yeniden oldu sanırım bebeğim sadece ucunu tutuyor emerken bile acıdan dayanamıyorum yaşayan var mı bi çözüm yolu lütfen acıdan ağlamaktan bittim
oretmenmoms yagizcinarsmom gümüş kapak lansinoh kullanıyorum yine de çatladı sol göğüs ucum içe çökük o göğsüm yarıldı sağ göğsüm biraz daha çıkık o daha iyi durumda🫠
Hindiba Merhabalar garmastan pomad ile lansinohu karıştırıp sürmüştüm. Nohut büyüklüğünde. Emzirmeden ılık pamukla siliyordum. Bir de hava alsın ped takmayın.
v3ba Doğumdan sonra gümüş kapak kullandım inanılmaz rahat etmiştim tabiki acıyordu ama kanama yarılma gibi problemler yaşamadım 1 ay kullandım sonra kullanmayı bıraktım. Bırakınca 1 hafta sütyene değmesi biraz acıtıyordu ama alıştı 2 aylık olduk
yagizcinarsmom Göğüs kalkanım var bende onla beraber lansinoh kullanmayı düşünüyorum bakalım nasıl olacak inşallah hemen geçer