Brcbrl Güzel anneler bilgi almak için yazmıyorum bebeğim 2. Ay aşını oldu ama henüz ateşi yok çok şükür fakat mırıldanarak uyuyo acaba içten içe bi ateşlenir mi vereyim mi ateş düşürücü ne diyorsunuz ?
Azraada58 Brcbrl aşı yeri agrıyordur belki calpol hem ateş düşürücü hem agrı kesici eger cok huzursuzsa ver canm
Rchllc Bizde olduk 2.ay aşısı calpol aldım ne olur ne olmaz diye ama kullanmadım Her 2 saatte bir kalkıp ateşini ölçtüm Şükür ateşlenme huysuzluk vs yapmadı Umarım rahat geçer geceniz sizinde 4 aşı kolay değil onlar içinde :)