Azraada58 ISILTAN bize ilk dogdugunda eczaneden mustela burun acıcı yazdılar 1 damla bir burnuna 1 damla diger burnuna yapın dediler herangi bi cekme yapmadım damla yetiyordu bile
Annekizcicileri ISILTAN biz 9 aylıkken bir kere temızlettık çok tıkanmıştı hortum sokuyolar makıne vakum gıbı çekiyor ama zor bi işlem kızım kusmustu ve 1 saate yakın ağladı
Omeraslan ISILTAN Şırınga içine serum suyundan yaklaşık 10 CC çekiyorlar. Bebeği anne-baba tutuyor. Hemşire şırınga ile temizliyor.
06690669 ISILTAN kuzenımın kızına yaptılar. Şırıngayla denızsuyunu sıkıyolae. Bebegın kafasını sıktıkları yöne ceviriyolar. İnternte gördüğümüz videolar varya burnunun bi tarafından sıkıyolar diğer tarafından çıkıyo sümükler aynı öyle temızledıler