fbulut Hanımlar merhaba, bir hafta önce doğum yaptım emziriyorm ama meme ucum felaket şekilde yara oldu emzirmekte çok güçlük çekiyorum iskence gibi geliyor. Denemiş ve faydasını görmüş herhangi bi çözümü olan var mı acaba 🙏🏿
Mikayla fbulut gumüş kapagınn içine lanolinli krem ve 1 kapsül evicap kırın bir oyle içinde kalsın goğsunuz emzirirken yıkamanıza gerek yok
aysima108_ fbulut ben silikon göğüs ucu kullandım bi kaç gün ve göğüs kremi ucunu emdiği için oluyor memeyi tam tutturmaya çalışın kahverengi kısmını alabilgidi kadar aldırın agzina
Mikayla fbulut istediğiniz kadar kalabilir yanlış hatırmalmıyorsan ısmını gammastan pomad ve lansinoh krem ikiside lanolin li hangisini istersenız içine 1 tane evicap kırın. Ben gece 12 den sabah 4 e kadar tutmuştum sonra yenıden tekrarlayabılırsınız. Gümüş kapak bu konuda cok işe yarıyor.
sltn40 Ben gümüş kapak kullandım kendi sütümle sildim lansinoh göğüs ucu kremi kullandım ayca çekirdeği jeli kullandım ne yaptıysam gecmedi annem has zeytinyağı sür dedi umudum yoktu ama emzirdikten sonra sürdüm ve birazda göğüs pedi ne göğüs ucumun geleceği yere zeytinyağı yağı döktüm ertesi güne hiçbirşey kalmadı bir daha da olmadı tavsiye ederim
ipelya Kuatra krem kullandim ben. Emzirme uzmanından destek aldim memenin ucunu veriyormuşum ondan yara olmuş. Doğru tutma videolarını izleyin
Sucaner90 Lansinohun kremi çok iyi birde iyileşene kadar silikon göğüs ucu sizi rahatlatabilir tabi bebiş kabul ederse
Asyasemin2013 Lansinoh herkese fayda etmiyor malesef. Ben gümüş kapak kullanmama ragmen yara olmak üzereydi o kadar hassaslaştıki. Sonra kantaron yağı sürdüm 2 günde azaldı şükür. Mutlaka dene
Smyr42 Kremlerden daha etkili olan en önemli şey gogus ucunuzun çamaşıriniza temas etmemesi. Göğüs pedi kullanıyorsanız onu da kullanmayın bu süreçte. Faydasından çok zararı olacaktır. Bunun için hem uygun fiyatlı hemde işinize yarayacak ‘ göğüs kalkan’ ı diye bişey var. Markasına bakmadan uygun fiyali bişey alirsaniz işinizi gorur. ‘My cey’ idi sanırım benm kullandığım.Mutlaka krem ile bunu kullanın çok çok faydasını göreceksiniz. Gümüş kapaga o kadar para dokmenize gerek yok. Krem olarak ‘lansinoh’ etkili oldu bende.
feyzaball fbulut çok geçmiş olsun ben tam bir buçuk ay can çekişe çekişe emzirdim , Dr verdiği kremler kulaktan duyma kürler hiçbiri fayda etmedi en son bir ay bıkmıştm artık ve hiçbirşey denemedim kendiliğinden geçti inşallah sizinki okadar uzun sürmez verebileceğim bir tavsiyem yok ama bir kulun duası Allah şifa versin inşallah
Yase06 Lansinoh gümüş kapak hepsini kullandım 2 ayda anca geçti yaram silikon gogus ucu taktım yoksa daha kötü olacaktı yaralarım fucidin krem ve fito krem sürdüm. İkisini karıştırıp hava almasına dikkat edin.
Mintpink11 fbulut geçmiş olsun öncelikle. Ben normal zamanda gümüş kapak ve göğüs ucu kremi kullandım. Ancak aşırı kötüleştiğinde madecassol krem sürdüm bekledim sütyen vs takmadan açık bıraktım. bebeği bi yarım saat emzirmedim ardından duşa girip güzelce temizledim. Madecassol kremi doktorunuza sorup kullanabilirsiniz bitkisel içerikli.
1anneeee fbulut kesinlikle hakiki kantaron yağı üzerine gümüş kapak ben şifayı onda buldum inşallah sizde bulursunuz 🤲
fbulut Herkesten Allah razı olsun.Lansinoh kullanıyorum faydasını görmedim maalesef. Sifayi bulana kadar deneyeceğim hepsini
Minel-inannesi fbulut aile hekiminize yada kadin dogumcunuza danisarak fucidin yazdirin. Gece sürün sabaha kadar kalsin. Sabah ılık su ile guzelce temizleyip azicik boşa sagim yapin, dökün. Benim kiz disledi, derisi soyuldu valla bu şekilde yaptim 3gunde gecti.
oztrk1 Kesinlikle gümüş kapak almalısın ben lanolin krem lansinoh krem de kullandım geçmedi gümüş kapak sürekli nemli tuttuğu için en erken iyileştiren o oldu