Kızlar bugün doktor kontrolüne gittik bugün tam yedi aylık kızım geçen ay 70 cm dı bu ay gttgmzde de ölçüldgnde 70 cıktı bir ayda hıc boyu uzamamış kılosu fena degıldı ıyıydı. Moralım cok bozuldu üzüldum ek gıdaya gecen ay baslamıstık ek gıda serüvenımız de köyü geciyor zaten her yemegi yemiyor agliyor sadece yogurt yiyor seviyo napcam blmiyorm p kadar yogurt yemeye boyu uzamamıs neden ki acaba varmı benımki gibi olan? Normalde her ay uzardı her kontrole gttgmzde😔