5 ay 10 günlük kızım var.ilk çocuğum.pazartesiden beri hasta ateşlendi crp si yüksek çıktı doktor mecburen antibiyotik başladı 🙁dün ilaçları kullanmaya başladık.Dün geceden beri ısrarla kızım emmiyor.Arada mama verirdim çok severek içerdi onuda asla istemiyor kızlar.Hastalığınamı üzüleyim emmediğinemi valla çok yorgun ve çaresizim.Emmesi için neler yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim 🙁