Asyaveannesi04 Uykularharamolduu hiç bir işe yaramıyor pamuklu bir bezi ütü ile ısıtıp koysanız da aynı etki olur
Eysar Uykularharamolduu kızıma kulladim faydalı dolap hesabımda satıyorum artık büyüdü e bebek ten almistim
2balkiz Uykularharamolduu ben patiklerini kullandım fayda etti mi bilmiyorum ama gece rahatlattı sanki uyurken.
Uykularharamolduu Asyaveannesi04 e bebekten mi almıştınız? çok üzüldüm şimdi işe yaramamasına. hemen soğuyor mu
Asyaveannesi04 Uykularharamolduu evet ebebekten almıştık, sözde gaz sancısı için ama pek de faydasını görmedik
printhelloworld Uykularharamolduu kullandım hatta kiraz çekirdekli çorap bile kullandım ama sonuç alamadım maalesef
hayalperest2310 Uykularharamolduu gayet iyi ısıtıyo ben memnunum saatlerce karnı sıcacık oluyo rahatlatıyo biz trendyoldan vermiştik havluyu koyana kadar soğuyordu ısısı da kalmıyordu bebeğiniz aşırı gazlıysa deneyin benim bebeğim kolik
AEgemm Uykularharamolduu ben kullanıyorum memnunum kemer ve patikleri ile birlikte kullanıyorum. Daha önce sürekli havlu ütüleyip koyuyorduk şimdi fırına atıyorum çok rahatlık oldu benim için kemer daha geç soğuyor patikler biraz daha erken soğuyor
Sun_mom Hayır neden kiraz çekirdeği ben asıl onu merak ediyorum.Niye vişne olmaz mı ya da erik ne biliyim😊ben havlu ısıtıp koydum hep işe yaradı
Birminikaslan Uykularharamolduu bizde çok faydasını gördük e bebekten almıştık gece mesela gazını çıkaramadığı zaman ısıtıp takiyordum öyle uyuyordu saatlerce gaz çıkarma derdine dusmuyorrdum