denizbet Sabah sağdığım sütü buzdolabına koydum(buzluğa değil) akşam da ısıtıp içirdim. 20 ml kaldı biberonda onu içmedi. Birkaç saat sonra oda ısısında bekleyen sütü tekrar bebeğime verebilir miyim?
Beyza- denizbet sürekli sağım yaparak bebeğimi besleyen biriyim defalarca başıma geldi elbette verebilirsin ama önce kokusuna bak bozmuş mu diye eğer kokusu değişmişse bozmuşsa üzgünüm dökmen gerekir ve sakın ısıtılmış sütü tekrar ısıtıp verme
denizbet Asyaveannesi04 iki saat sonra uyansa veremez miyim? Zaten süt yetmiyorsa diye korkuyorum bir damla bile boşa gitsin istemiyor insan o yüzden🥲 tabi tehlikeyliyse vermem o yüzden sordum
denizbet BelaCivciv yeni sağılırsa buzdolabına hiç koymadan oda ısısında 3 saat durabildiğini ben de biliyorum hatta öyle çok da kullandım ama hiç böylesi başıma gelmedi. Buzdolabından çıkardım 60 cc ısıttım. 40 cc içti 20 cc kaldı. İnsan boşa gitsin de istemiyor çünkü o süt gelsin diye yapmadığı kalmıyor
BelaCivciv denizbet Yeni sağılırsa değil, ısıttıktan sonra da oda ısısında 3 saat durabiliyor. Yeni sağıldıysa oda ısısında 6 saate kadar durabiliyor. Ama kontrol edin tabi vermeden önce.
TugceArya Dışarda 3 saat bekleyebilir süt oyuzden ilk ısıttığın sütü verdin kalanı ben bebeğim mesela 1–2 saat sonra verdim hep merak etme süt bozulmaz sadece besleyiciliği gider ben öyle biliyorum
elisaaaemir denizbet verebilirsin mama olsa 1 saat sonra dokmen lazim ama anne sütü kisin 6 sate bile daynaabilir ama siz o kadar bekletmeyin tabu
derbederume denizbet oda isisinda anne sutu 4-6 saat kadar kullanilabilir budolabinda 6 gun derin dondurucuda 12 aya kadar saklanilabilir bir koku yoksa verebilirsiniz ben kendi bebegime oyle yapiyorum dr osman gonulal’in bu konuyla alakali videosu var
elisaaaemir derbederume buzluktq ⅔ ay sonra kokmaya baslior cocuk icemior en iyisi 1 ay icinde geri vermek
derbederume elisaaaemir buzluktan sutunuzu 24 saat oncesinde cikartip buzdolabina koyun baya cozulmus oluyor ondan sonra sicak suyla benmari usulu isitin kaynar olmasin sut kesilebiliyor sutun sicakligini elimin ustune doktugumde elim yanmiyorsa tamam diyorum veriyorum bebeğime