Karacaaaa bebeğini lz hayırlı olsun öncelikle benim oğlumda da böbrek genişlemesi vardı birde idrarinda kum döküyordu genetikmisnbabasinda varmış zamanında kum dökme doktor bize nefrolojiye gönderdi başka şehre gittik orda var diye oradaki doktor tahlillere baktı kum. Dökmesi bitmiş dedi ve böbrek olarakta ultrasonla baktı normale dönmüş (ilk doktordan nefroloji doktorunun görmesine kadar 1ay geçmişti ) dedi. Zaten yeni doğanlarda böbrek büyümedi normal mis öyle dedi sizde gidin gösterin her hastanede yok malesef biz devlet hastanesinde gittik