Dyldrm Kullananlarin değerli yorumlarini bekliyorum birde emzrienler kullanabilir mi onu da sorayım teşekkürler 🧡🌸
Dolores Dyldrm 2 gündür kullanıyorum, iştahımı kapatıyor kesinlikle. Uzun vadede etkilerini merak ediyorum baya. Emzirenler kullanamaz diye biliyorum.
63_hulya_63 Dyldrm takip ettiğim doktorların hepsi kullanın diyor kolejen emzirenler de kullanır diyor
Deletedmom_112 Dyldrm emziren anneler kullanıyormu bende merak ediyorum, bir ara gidersem doktora sormayı düşünüyorum ama eşim de sürekli halsizlik yorgunluk ve eklem ağrısı vardı, özellikle eklem ağrılarına çok iyi geldiğini söylüyor.
Ysgl26 Dolores 1 aydır kullanıyorum 4 kilo verdim ve öyle diklat de wtmiyorum tarlı falan da yiyorum bol bol kesinlikle tok tutuyor.. onun dışında cildim ışıldamaya başladı daha canlı duruyor.. saçlarımın dökğlmesi ciddi oranda azaldı ve tırnaklarım daha hızlı uzuyor. Emziriyorum ve doktorum sorun olmayacağını söylüyor aksine yararı olur diyor
Dyldrm Ysgl26 yada gerçekten miii bende emziriyorum hem bu kafamı karıştıriyordu hemde gerçekten alınması gerekiyor mu zararı var mıdır diye düşünüyordum. Çünkü dışardan vücuduma yabancı madde kimyasal içerik gibi şeyler almaya karşı bir duvarim var ağrı kesici bile icemem yani büyük bir ameliyat durumum olmazsa (sezeryanliyken kullandım sadece) o yüzden bı merak ediyordum popüler kültürün tüketim çılgınlığının bize sunduğu birşey mi yoksa alınmalı mı diye. Kullananlarda baya memnun kalınca merak ettim tesekkur ederim yorumunuz için 🌸