Kızlarr kızım 4.5 aylık her kucağına alan sektirmeye çalışıyor ve kızım ayağını tutamadığı için bu niye böylr ayağını basmıyor falan diyor. Hani babaannelerin bebekleri sektirmesi vardır ya şarkı söyleyip. Kızım tabiri caizse lapa gibi kucakta bükülüyor öne doğru eğiliyor kafası genelde önde. Yani bebeklerde ayak basma diye bi gelişim basamağı olmadığını biliyorum daha çok küçük ama herkes aynı şeyi söyleyince bi sorun mu var acaba diye düşünüyorum. Bu durumu yaşayan bilen var mı sizce normal mi ???