Susamtanesimoms Tüm beyaz eşyam Arçelik acaba onuda mı ordan alsam diyorum fiyatlara bakıyorum pahalı gibi, Trendyolda Kumtel gördüm hem uygun hemde iyi bı marka diye hatırlıyorum, sizin öneriniz nedir ?
biranneningunlugu5 Susamtanesimoms bende kumtel kullanıyorum. Fırınından çok memnunum. Ocağından da❤️
Umutveannesi Susamtanesimoms kumtel pişmanlıktır. BİMe gelenlerden aldı taktırdı ev sahibimiz bizim eve. Davlumbazın ışığını ilk açtığımızda bozuldu. Fırını max. seviyede çalıştırdım iç ışığı patladı. Pişirme yönünden fırını çok güzel ama. Ocağı da diğer ocaklara göre az yanıyor ateşi daha az. Tabi her markanın iyisi kötüsü oluyor araştırarak almanızı tavsiye ederim
Mommy00 Susamtanesimoms Kumtel net kötü. Kendi evinizse uzun vadede kullanacağınız bir şey almanızı öneririm. Siemens kullanıyorum hepsini ama arçelik kullananlar da memnun
starwomen Susamtanesimoms beyaz eşya biraz şans işi ama ben 4 yıldır Arçelik kullanıyorum memnunum fırınını da çok kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım
Susamtanesimoms Beraninannesii ama siyah pişmanlık bekarken anneme siyah aldırdım sağolsun arkamdan çok dua ediyor 😂😂😂🤭
saripitircik Susamtanesimoms ben Luxel ankastre set kullanıyorum üç parçadan da memnunum zaten kumtelle Luxel aynı fabrika çıkışlı ben gri olsun diye Luxel almıştım 2 sene önce 2750ye almıştım
Beraninannesii Susamtanesimoms Bende çok pişmanım o zaman alırken beyaz rengin stoğu yoktu ah diyorum k.validem mutfağını yenilesede ona versem 😅
printhelloworld Susamtanesimoms bosch serie 6 kullanıyorum ama fiyatlar çok yükselmiş beko için arçelik muadili diyorlar profilo da siemens ve boscha alternatif gösteriliyor bi bakın isterseniz
sheesyelllow Susamtanesimoms fırın iyisi olsun diye elektrolux aldım çok memnunum Ocak ve davlumbazida ukinox aldım çok güzel çok memnunum
esmanuursss Susamtanesimoms kumtel kullanıyorum 8 programlı olandan çok da memnunum bence diğerlerine o kadar para vermeye değmez ama 3 programlısı iyi değil diye duymuştum
Ea_annesi Susamtanesimoms bemde kumtel kullanyrm ocagı güzel ama fırını kötü asprator iyidi ama oda sorun cıkarmaya basladı fırını dengesiz pişiryor cok cevirmek gerek tabi sans işi bence ya cok memnun olanda var