witcher aşırı derecede ya salgın gibi ben de çok duyuyorum korkuyorum. Bebek olmasa yine atlatılır da bebek oldu mu çok zor. Binde bir olan hastalıktı bunlar ama ülke mülteci kampı gibi giren çıkan belli değil. Uyuz,kızamık,verem her yer hastalık 🤦🏼♀️