Mdorukkk illaki alınıyor üç beş ay boykot etmekle olmaz bu iş torkunun koskocaman fabrikası var yerli üretim ancak her şeyi çok pahalı Türk markaları yabancı markalardan daha yüksek. Buna devletin el atması gerekiyor. Yerli üretime talebin olabilmesi için daha uygun olması gerekli.
Şimdi kimse markete gidince aa bu yabancı marka bu Türk markası diye bakmıyor hangisinin fiyatı uygun diye bakıyor.
Starbucks, MC, burger king evet bunlar elzem bir ihtiyaç olmadığı için boykot edilebilir ama market ürünleri için zor maalesef